En höst som har kommit

Imorse möttes jag av svalt och fuktig luft när jag gick utanför dörren. Nu är det höstkänslor på morgonen och högsommarkänslor på dagarna. igår kväll badade till och med E samtidigt som V kröp runt i vattenbrynet. Idylliskt!

Nu är kroppen inställd på höst och det är riktigt skönt. Fokus går från ute till inne där ljus, olika teer, filtar, tofflor och projekt övervåning drar igång. välkommen du roliga (och dyra) höst…

Idag ska jag ge mig ut på landet på kundbesök. 12 mil enkel väg rätt ut på vischan ska jag.

Wish me luck…

Image

2 thoughts on “En höst som har kommit

Kommentera

