Ett par dagar av högertittande

Nackspärr alltså! Vad ska det va bra för. Igår morse, alldeles lagom till en lång dag på Liseberg med Småländskan och hennes goingar som pratar med Karl-Oskardialekt, vaknar jag med ett gravt högertittande… Det blev inget åka för mig men det är jag i hemlighetens namn rätt nöjd med då jag lätt hade vunnit VM i karusellfeghet… om det nu varit en officiell gren.

I alla fall, Småländskan gör sin sista dag här på Västkusten och vi ska krama ut dom sista timmarna med långfrukost och strandhäng. Sommaren har äntligen kommit och då spenderas varje sekund utomhus.

Nu ska jag väcka resten av huset och starta dagen.

Två förväntansfulla barn i berg-o-dalbanan
Viktor har upptäck världen av Festis

fördriver tiden på tåget

Äntligen sommarledigt med dom man tycker om.

Kommentera

