Att ha en ungkarlskväll

Sexistiskt? Javisst!

Skulle ju kunna kalla det för ungkvinnokväll men det låter inget vidare. Mannen är på after work, Ellen är ju på skogsäventyr och lillprins bus sover sedan länge. Det händer inte så ofta att jag har en ensamkväll så jag har myst till det ordentligt. En skål med smågodis, en fryst Dr Oetker (den första och sista jag köper) och en stor flaska rödvin Cola light. Nu sitter jag mätt som tusan i mina fancyschmancy träningsbrallor och kikar på finalen av Lets Dance. Daaaaamn vad finalisterna kan skaka rumpa och rulla höfter… och här sitter jag och mölar smågodis… kontraster var det här ja.

Nu blir det dock en paus i smågodiset. Jag har fått skavsår i gommen av djungelvrålen och det svider som satan!!


Saknar prinsessan…

 

Snart godnatt!

Kommentera

