Med doft av sommar

Pirret i magen kvarstår – imorgon ska pressyn överlämnas och pirret kan ersättas med pluggångest – GUD SÅ SKÖNT!!!

Idag har det mestadels varit oktoberväder men emellanåt har jag njutit av några korta inslag av varma briser, doften av blommande fruktträd och värmen från ett par solstrålar i ansiktet. Man blir liksom påmind om att den är på väg, sommar sommar sommar. Altanbyggeri, fix och trix med blommor och träd, hänga upp en hängmatta som jag kan önska att jag hade tid att ligga i, humma och spraya vatten på mina tomatplantor, se glada och nöjda soldoftande barn springandes runt i en barndomssommar som heter duga och spendera kvällarna med att äta förbaskat goda dadlar inrullade i bacon, dricka gott vin och hålla handen med min M. snart så…

One thought on “Med doft av sommar

Kommentera

