barnsligt pirrigt

På onsdag fyller min kära bror år – runt eller jämt eller vad det heter och då får man ju anstränga sig liiiite extra. Vi har en tradition att göra något crazy som present och nu har vi smitt planer som heter duga. Det bästa av allt är att jag har fått sitta och sätta samman ett finfint bildspel med dom allra ”bästa” bilderna som vi har samlat på oss. Nu kanske ni undrar hur jag kan skriva detta här på bloggen? Borde han inte se det? NEJ, min bror är typen som inte tror på bloggar så jag är lugn. Nu har jag i alla fall suttit och fnissat ett par timmar och får ett barnsligt pirr i magen när jag tänker på att visa det…. nästan mer än att ge själva presenten haha…

Kvällens suppé blev spenatsoppa med ägg och hårdstekt korv – en klart underskattad (och sjukt nyttig) rätt – gör’t!

One thought on “barnsligt pirrigt

Kommentera

