Hjo men visst

Säkert helt originellt att använda Hjo på det sättet men är man göteborgare så är man!

Igår var stora loppisroadtrippen med Grannanna. Vi började tidigt, kl 9, lastade med kaffe for vi iväg. Resan gick på en kvart (nästan) för är det några som kan prata så att tiden försvinner så är det vi 🙂

Hjo som helst (haha), vi kom fram till loppisen som var huvudperson denna dag och möttes av en miljon andra tjejer som frustade över borden täckta med HUR MYCKET måste-ha-saker som helst. Varje gång någon gick förbi med en grislampa eller sockerbitslåda fick jag en sån där svartsjuk känsla… men jag fick tag på finfina saker som jag inte riktigt har några planer för än men ser fram emot att sätta tänderna i nya projekt så småningom.

Efter loppisen gick vi runt i Hjo och hittade bland annat en helt underbar liten butik som doftade himmelskt – Tvålfabriken. Så charmigt och läckert och mysigt! Kolla in hemsidan här

Alltså, Hjo är verkligen en helt otroligt liten stad, jag blev helt såld och såg minst 37 hus jag kunde tänka mig att flytta till. En flytt är dock inte helt aktuell just nu enligt herren i huset.

Kvällen spenderades hemma, lite nykärt, över en trerätters middag och lite vino. Gud så skönt det är att bli bortskämd…

nu är det mys i soffan med partiledarna 🙂

Guten nacht!

One thought on “Hjo men visst

Kommentera

