Nu städar vi – wohooo

Efter en helg i Köpenhamn med min kära syster, kocken och det blivande fotbollsproffset, är det lite trist att vara hemma i vardagen. Speciellt nu när det är åskvarning och ösregnar… Men så tröstar jag mig med att jag nu kan städa flott. Jag föll nyligen för Maison Belles städprodukter (hmmm, nu börjar jag genast tänka på könsroller och hur många män som också ”faller” för städprodukter.) och hittade en guldgruva i en mataffär i Danmark. I Sverige betalar jag 100 spänn för 500ml dofta göttigött men i dk betalade jag endast 33 danska kronor per del. Ett kap! Finns inga ursäkter att inte börja svira omkringed dammvippa, skurhink och trasa – nu kör vi!!

20120423-110046.jpg

8 thoughts on “Nu städar vi – wohooo

    • Visst är dom! Snyggare att ha framme än en gammal Ajax:-)

      Hittade den här infon på http://www.elliscorner.com/ – lite godtycklig info med fraser som ”så långt som möjligt” och ”som bryr sig om” men men…

      Fullt nedbrytningsbar och miljövänlig. Ej testad på djur. Flaskan innehåller 500 ml.

      Maison Belle-serien görs från naturella ingredienser så långt som möjligt och är doftsatta med fräscha doftande essentiella oljor. De fylls i återanvändningsbara PET-flaskor och är UK HSE certifierade för icke-giftiga rengöringsmedel för hushållet. Samtliga artiklar görs i Europa, i Danmark eller i Frankrike av pålitliga tillverkare som bryr sig om ingredienser och renhet. Produkterna är otroligt effektiva till att göra det de är tänkta för – städa. Isabella Smith.

  1. Ja herregud vilket kap, snygga är de och bra också (alla utom fönsterputsen den är jag inte riktigt kompis med)! Vilken underbar bild på magen i headern!

Kommentera

