Rädsla

Idag ska det ske. Tanden ska ut. Jag är livrädd… livrädd. Den enda tröst jag har just nu är att min allrakäraste syster har klarat det – 3 gånger. hon är liiiite mer smärtkänslig än vad jag är (säger bara piercingen i Portugal:-))

Jag har fått tips av henne. Hög musik med bra dunk. ”ingen jävla Elton John” she said. ”mer Guns n Roses”. Jag har lydigt fixat spellistor på Spotify. Den ena heter ”fokus” och är lite lugnare än ”power” där just GnR, Pantera, Depeche och Morrissey får samsas. Jag hade samma spellistor till förlossningen så jag vet ju att dom funkar.

Håll tummar och tår!

Här är förresten några bilder från ridskolan i Vimmerby. Jag och barnen åkte dit och hälsade på Mirjalainen förra helgen. En tjej som för övrigt får mig att skratta så hårt att det får mig att önska att jag varit mer ambitiös med knipövningarna sedan barnafödandet. Ellen älskade att rida, även om det tog 1 timme av ihärdigt peppande för att få upp henne på hästryggen.

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Rädsla

Kommentera

