Hejja dagens medicin

Så sitter jag i soffan, utslagen efter 2 års spänningar som lämnar kroppen. Jag ser ut som ett barn med svårt fall av påssjuka och har blodsmak i munnen. Så här i efterhand var det inte så farligt. Jag fick dricka ett lugnande medel som gjorde mig minst sagt lite groggy. Satt och sms:ade med Mattias från att jag intog the good stuff till att jag satte mig i operationsstolen. Han förstod inte allt jag skrev. Jag minns inte ens att jag ens skrev dom sista tre meddelanden och har ingen aning om vad jag ville ha sagt. Ooops

ser nu fram emot en kväll och natt med Alvedon och panodil.

4 thoughts on “Hejja dagens medicin

  1. Hahaha! Dundermedicin! Jenny ska operera bort sina visdomständer nästa vecka och ska bara få äta flytande i en vecka. Hon undrar om du också måste göra det nu och om du kan bidra med några recept i så fall :-)? Jag har för övrigt visat henne dina sms ovan så hon vet vad hon har att se fram emot :-)!

    • Nope, jag åt en burgare direkt efteråt, inte så smart med tanke på att kinden fick sig en omgång. Nu är den enda begränsningen storleken på maten. Kan öppna munnen max 1,5 cm:-) lycka till Jenny:-)

  2. Hahaha.. Skönt att kunna förbereda mig på hur jag kommer låta, vad jag kan äta och framförallt på hur fylliga och snygga kinder jag kommer få 😉

Kommentera

