Äntligen klar!

 I två år har den legat i en korg och väntat på att bli klar, min matta som jag skulle virka. När den nästan var klar hade något gått snett för då såg mattan ut som en stor korg så jag repade upp den igen men nu – äntligen – är den klar och ser faktiskt ut som en matta

Paketet kommer från Frosta Design som har en massa olika fina saker man kan virka. Enkelt och bra för oss som inte är födda med virknålen i handen så att säga!

*trumvirrrrrrrvel* Ta-daaaa 

 

 

 Nu har även auktionsfyndet köksvågen kommit på plats. Får agera fruktskål för äpplen eftersom dom tenderar att mobba dom andra frukterna till att bli övermogna i förtid. 

 Har experimenterat med bildbehandlingen på paddan i väntan på att min dator ska komma hem från datordoktorn. Det går ju att göra lite ändå tycker jag!

 

/Julia 

 

4 thoughts on “Äntligen klar!

Kommentera

