Har jag närt en japan vid min barm?

Inatt hände något märkligt. Först undrade jag var ljuden kom ifrån men insåg snabbt att det var Viktor som utövade ett helt nytt språk inne från sitt rum. Japanska – eller ett konsonantlöst gurglande som i min fördomsfulla värld låter som japanska.

Dessutom fnissade han till emellanåt så den enda rimliga slutsatsen var att han låg och drog japanska vitsar. Rimligt kl. 03:27 by the way…

Herregud, vad gjorde man med all outnyttjad tid man hade på natten innan man fick barn?!

20120202-101428.jpg

Detta är vår sushimiddag som vi gjorde för ett par fredagar sedan. Hemmagjord sushi är lätt att göra så testa!

/Fröken Fanta

2 thoughts on “Har jag närt en japan vid min barm?

Kommentera

