För första gången…

..på över ett år har jag sovit en hel natt. Ja, det är sant! V har sovit sin första hela natt utan att äta eller vakna eller gråta. Så lägger jag ihop hans snart 6 månader med 10 månaders graviditetsnätter kantade av vallfärdningar till toaletten varje natt och sömnlösa foglossningstimmar är det ett drygt år sedan jag senast sov en natt. Otroligt att människan är skapt för att orka med en sån period. Hejja kroppen!

Till detta bussar jag på en bild med värdelös kvalitet men hög kvantitet på glädjebebis!

20111215-092521.jpg

Nu ska jag ha en pigg dag!

/Fröken Fanta

One thought on “För första gången…

Kommentera

