Mini-soffa

Det har pratats en del om att Åhléns har en massa snygga inredningsgrejjer det senaste. Jag håller helt med och fick äran att pryda min hall med en av dom finaste minisofforna jag sett…. kanske inte har sett så många minisoffor men ändå…

Louise skrev om en svart liten fåtölj här som finns på Åhléns nu. Här kommer en ajfown-bild på min lilla soffa som jag fullständigt kärat ner mig i.

20111111-134903.jpg

Tyvärr är den inte så skön att sitta på men den ska ju bara stödja rumpan när vi tar på oss skorna. Kanske bara är tur att den inte är bekväm, jag hade nog bosatt mig i hallen annars.

/Fröken Fanta

2 thoughts on “Mini-soffa

Kommentera

