Kvällens kreation

Jag älskar att pyssla, sy, baka, fixa, dona och grejja. Tyvärr hinns det inte med så mycket som jag önskar men lite kreativitet puttar jag in mellan alla hemmafrumåsten när V behagar att powernappa. Idag föddes ett par byxor i några av dessa stunder – för att vara galet länge sedan jag sydde kläder är jag riktigt nöjd med dessa muddisar som torde vara det enklaste att sy i barnkläderväg.

Tyget älskar jag och har planer på matchande mössa, dregglis, och kalsonger… Ok, kanske inte det sista men det hade varit skoj att se mannen med molnkalsipper 🙂

20111103-212117.jpg

/Fröken Fanta

2 thoughts on “Kvällens kreation

  1. Hej! Vilken underbar liten sak! älskar JNY tyger… har sytt liknande till min dotter i tyget med gula moln 🙂 Kul att du är med och tävlar hos mig, och tack för länkning! Allt gott, Minoo

Kommentera

