Exakt nu för fyra år sen.

Exakt nu för fyra år sen fick jag mitt livs första förlossningsverk.

Exakt nu för fyra år sen förstod jag att jag skulle bli mamma – m.a.m.m.a!

Exakt nu för fyra år sen viskade M till mig -fattar du, vi ska bli föräldrar!

Exakt nu för fyra år sen längtade jag som mest efter att få träffa mitt första barn.

Exakt nu för fyra år sen, startade mitt livs största utmaning

Exakt nu för fyra år sen upplevde jag bottenlös och total tillgivelse till en varelse jag inte ens visste könet på.

Exakt nu för fyra år sen var det en natt kvar tills jag fick träffa min E för första gången.

Exakt nu för fyra år sen påbörjades en livslång kärlek…

20110928-231544.jpg

/Fröken Fanta

Kommentera

