Vad vore jag utan er?

Ibland, nä ganska ofta faktiskt, slår det mig, att mitt i klaganden över dräneringsgubbar som inte gör som jag vill att dom ska göra, att låren är för feta eller faktumet att jag håller på att bli flintskallig när amningshormonerna spelar mig ett spratt, att jag har en väldans tur. Jag har nämligen den finaste familjen. Både i rakt nedstigande ordning – E & V, i sidled – käraste M, mina fabulösa syskon och deras familjer, och uppåt – mamma med stort M och pappsen, är jag rätt nöjd med vilka som ingår i samma klan som jag.

Det som förvånar mig mest är att jag kunnat producera hälften av ingredienserna som ingår i de två små puddingar som jag råkat bli mor till. Lite cred går såklart till M 🙂

Vad och vart vore jag utan er? Ingenting och ingenstans…

Vi hade fotosession häromdagen, här är ett axplock av resultatet. Jag måste säga att min närvaro framför linsen inte var planerad, därav smått sunkigt utseende.

20110922-225144.jpg

20110922-225153.jpg

20110922-225203.jpg

20110922-225209.jpg

/Fröken Fanta

Kommentera

