Tack gode Gud…

… min telefon lever. Den fick ligga på uppvaket i några timmar för att sedan åka in på operation. Efter att ha petat och rensat med tandpetare och hushållspapper och sagt några böner (inte så religiösa eftersom dom förmodligen lät mer som hot än böner) slog jag på telefonen och allt fungerade som vanligt. Glädje!!!
Man kan ana en liten oplacerbar doft av kryddor och trädgård men som sagt är de dofterna (som de flesta andra) en fröjd jämfört med den fiskdoft det kunde ha varit om jag nu tagit fisksoppan. Dessutom är det ju inte så ofta som man sätter näsan vid laddningshålet och drar in luft för kung och fosterland. Allting gott, slutet gott och jag behöver inte bli uteffektiviserad av mina vänner eller min familj, skönt!

20110902-103345.jpg

/Fröken Fanta

Kommentera

