Dagens projekt…

Trots en mängd flyttlådor att packa upp blir jag något rastlös när Ellen är på dagis och Viktor sover i sin vagn på altanen (utan att vakna – kors i taket…).
Igår blev vi inbjudna att plocka plommon hos grannen vilket vi mer än gärna gjorde. På 5 minuter fick jag och Ellen ihop drygt 2 liter medan Viktor hängde i selen på min mage. Idag blir det experiment med plommonmarmelad och ingefära – behöver jag säga att jag har det rätt bra.

20110816-102619.jpg

/Fröken Fanta

Kommentera

