Ett gammalt popcorn?

Stackars lilla pojke. Idag badade jag V och för att vara en duktig mor och inte förgifta barnet med farliga Liberooljor (fördomar och rykten…) hällde jag i några droppar eller matskedar med matolja som jag hört ska vara så bra för babyhud. Efter att knappt kunna hålla honom i den lilla baljan då han gled runt i händerna som en gammal ål, fick jag upp honom och torkade av flottet. Badet resulterade i bebis med samma frisyr so Travolta i Grease med en kropp doftandes av gammal stekpanna! Kommer den goa bebislukten tillbaka??? Finns det annars olja med bebisdoft?? V verkar inte förnärmad så jag tror att han kanske gillar sin nya parfym… Se så nöjd han är!

/Fröken Fanta

20110810-224646.jpg

Kommentera

