Med bara en timme kvar att leva…

En bisarr tanke, jag vet men tänk om man fick reda på att man bara hade en timme kvar att leva. Vad skulle du göra då?

Naturligtvis skulle man ha obegränsat med materiella tillgångar såsom pengar, flygplan, the Batmobile – ja, you name it…

Förutom det uppenbara att-umgås-med-sina-nära-och-kära-tvångs-svaret kan jag tänka mig att göra andra grejjer. Det ultimata står mellan två alternativ jag inte kan välja mellan…

1. Hoppa fallskärm och försöka inte vara rädd för att dö

2. Köra Ketogan tills jag glömt vad som komma skall inom en timme

Fallskärm skulle kännas mer meningsfullt på nåt sätt men Ketogan skulle ta bort udden av rädslan – tuffa beslut att ta alltså… får fundera vidare…

/Julia

Kommentera

