Whohoo!

Jag gjorde en sen anmälan till kursen och kom in så nu blir jag student på 50% vid Umeå Universitet – det ska bli grymt roligt men är lite osäker på när studierna ska få plats på schemat – det löser sig!

Annars har det varit fullt upp sen jag börja jobba. Första dagen tillbaka var det lugnt – på tisdagen var det som om jag aldrig gått på semester – ekorrhjulet snurrade igång ordentligt och vi fick massor att göra – gött!!!

Vi har varit på pappas 70-års fest, firat Sara med Kim Larsen och Kjukken (jag vet…) på Trädgår’n som var toppen – vi hoppade till nästan alla låtar som varit heta sedan 80-talet.

Igår var jag på möhippa för Moa som gifter sig om två veckor. Det var en snäll möhippa med mycket mys – paddanbåten, salsadans och hagabadet för relax. Tyvärr var jag inte med senare på kvällen pga brist på barnvakt då Mattias skulle springa Midnattsloppet så jag åkte hem och tog ett glas vin med Petra. Tydligen slutade möhippan rätt sent så jag antar att jag missade en massa roligt 🙂

Nu har jag äntligen fixat till bilderna från Italien så här kommer dom. Jag blir helt nostalgisk när jag tittar på dom – det var rätt gött må jag säga!

Kommentera

