party, bröllopsyra och snor…

Det är det den här helgen har handlat om. I fredags var jag hos Brittiskan på tjejkväll – det var supermysigt och hon bjöd på massor av god mat. Mina ögon gick i kors vid 23-tiden (skyller på en hård vecka på jobbet) så då tog jag vagnen hem och vaknade igår utvilad efter att E sov till 8:30 (!!!).

Igår satt vi bänkade hela dagen framför tv:n och skådade bröllopet. Det var otroligt fint och både Vickan och Daniel var mycket mer avslappnade än vad dom varit i den ansträngda intervjuerna. Vilken häftig fest ändå – Drottningen, Kungen och Madeleine åkte tydligen inte hem förrän efter 5 på morgonen – det är partyfolk det!

Idag har mest gått ut på att snyta mig – har blivit sjukt förkyld så jag hoppas det går över under natten – nog troligt :-/ Ser nu fram emot ”This is it” som går på TV ikväll – tror aldrig den slog så hårt på bio men man måste ju ha sett filmen om legenden!

Kommentera

